Gânduri spre vară

Azi am început să recapitulez câteva din listele de necesar pentru excursiile cu motocicleta. M-am oprit la cea cu bagajele atârnate pe ea. În mod special la cantitatea bagajelor. După primele căutări pe Google reiese că Rida poate căra 205 kg în spinare. După un calcul scurt îmi reiese că ar fi indicat să mai slăbesc câteva kilograme până la vară. Carrmen stă mai bine ca mine la capitolul asta… Ar fi culmea sa o pun pe ea sa piardă greutate.

Mă bazez pe ideea că o să reușesc si astfel îmi voi permite să am bagaje de 35-40 kg. Articole de camping, scule, cioburi de plastic, echipament moto de pe noi, haine, aparat foto si electronice, ceva mâncare, si 4 litri de apă. Se ajung spre 30kg. Si asta la prima vedere, cu mici cercetări despre greutatrs fiecărui element… Trepied foto?! Pfff… Poate ala mic de 30ron ce se îndoaie ca o caracatița, cumpărat de la Lidl. Celălalt, deși de călătorie, are 1,5 kg. Momentan stă pe listă in excel dar e tăiat. Vedem cum se comportă până plecăm prin țară la vară. 

Da, vara asta înainte să plec spre Sparta, vreau sa mai fac câteva ieșiri de weekend cu cortul – apropo, ne-am luat cort mic de două persoane, dar mai lung decât cel vechi de3+1. Noul cort e un Marmot traillight de 2,2m lungime și 2,2kg greutate. E iarnă dar i-am făcut proba deja… în pat, ca nu e mai mare decât puțin în lungime.

Printre locațiile la care m-am gândit e și Glăvoi, unde am petrecut anul precedent o noapte de ploaie torențială. Dar acum știu: până în 15 iunie e sezon de ploi.

Leave a Reply

